dinsdag 12 mei 2009

Weer wat kadootjes.

Ik wilde eigenlijk voor mezelf en wat voor mijn zoon gaan naaien, maar er komt momenteel steeds wat tussen. Terwijl ik zoveel leuke dingen voorbij heb zien komen op div. blogs en sancho.

Hieronder een foto van een iemand die wilde wat gastendoekjes geborduurd hebben, de foto is een beetje donker. De onderste twee gastendoekjes zijn met gemeleerd garen geborduurd maar dat zie je nu niet zo goed meer.

Deze handdoek heb ik gemaakt voor een partijtje die mijn dochter had, en een iegen handdoek met je naam doet het altijd goed volgens mij.

Een leuke boekenlegger voor iemand die van lezen houdt.


Ik heb ook nog een handdoek van wall e geborduurd maar de foto wil niet op het blog.
Dat zal ik zo nog een keer proberen.

Groetjes klara







Geen opmerkingen:

Een reactie posten