dinsdag 2 juni 2009

Een scharenetui.

Ondanks het mooie weer toch nog wat gemaakt, ik dacht dat ik een in the hoop scharenetui had maar het bleek voor een klein schaartje te zijn. Ik zocht wat voor een grote schaar, toen zelf maar aan de slag gegaan.
Mijn vriendin was jarig en was haar stoffenschaar kwijt geraakt, dus een etui erbij gemaakt in de hoop dat hij niet weer kwijt raakt.

Met knippen bleek dat mijn kartelschaar niet helemaal toppie meer is helaas.

Het donkere vlekje bovenop zag ik later, maar is gewoon water zag je na het drogen niets meer van.
Ze is een fan van winnie the pooh dus die achterop gezet en voorop haar naam ziet de rest van het gezin ook dat hij van haar is, en een naamlabeltje eraan als hij dan blijft liggen ergens zien ze van wie hij is.




groetjes klara

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen