woensdag 1 juli 2009

Diverse kadootjes

Deze keer weer kadootjes, eerst een kraamkadootje. Het geboortekaartje is zelf getekend door de oudste broer en ik heb het kaartje ingescanned en op een handdoek geborduurd.
Ik moet nog wel een hoop leren om goed te digitaliseren, met plaatjes omzetten enzo want dat had ik misschien de ogen open kunnen houden nu kreeg ik ze alleen dicht erop.( tips zijn van harte welkom)
Maar je ziet toch duidelijk dat het de tekening van het kaartje is.
Voor de juffendag een bandana voor de hond gemaakt ik had ook nog een gastendoekje voor de andere juf gemaakt maar daar ben ik de foto van vergeten te maken. ( vast het warme weer ben meer deze week vergeten)

Op het forum stond een tip van iemand voor een freebee van een boekenlegger, deze techniek had ik ook niet eerder geprobeerd. Zo zonder stof maar alleen op wateroplosbare versteviging( wat gebruiken jullie ik had dunne en dan dubbel of kun je beter de dikkere gebruiken?), is eigenlijk ook wel gelukt. Mijn schoonzus was jarig dus leuk om eens uit testen hoe dat gaat.
Je moet vooral ook veel geduld hebben want hij was best een tijdje bezig ermee, en nu hoefdeik ook geen kleurtjes te wisselen tussendoor.
Ik ga weer lekker verder genieten van het mooie weer ik hoop jullie ook.
Groetjes klara


Geen opmerkingen:

Een reactie posten