zondag 9 augustus 2009

Award


Dat was een leuke verrassing toen ik terug kwam van vakantie. Een award van Juultje, Dank je wel juultje.

Ik lees dat ik vijf dingen moet opschrijven die mij gelukkig maken.

Als eerste natuurlijk mijn man en kinderen.

* mijn familie en vrienden

*gezellig bezig zijn met gezin, spelletje doen, koekjes bakken, op stap etc.

* creatief bezig zijn, heerlijk kijken in patroonboeken, stofjes kijken, lekker freubelen.

* gezond zijn en blijven

* Ik kan nog veel meer opnoemen mag ik hier de rest invullen wat ik nog niet genoemd heb, hahaha.

En nu moet ik hem doorgeven aan 10 anderen, ik lees heel veel blogs en vind dat iedereen hem wel verdiend want ik krijg van iedereeen inspiratie. En een hoop hebben hem al ontvangen maar hier heb ik er een paar:


* http://www.tantehilde.be/wrdprss/
* Iedereen verder want iedereen verdient er een, en een hoop hebben hem al ontvangen.

Veel succes iedereen, en we genieten nog even verder van de vakantie!

1 opmerking:

  1. Hoi Klara,

    Graag gedaan hoor! Je blog lees ik graag!
    Bedankt voor het teruggeven van de award!

    Fijne dag.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen