donderdag 26 november 2009

Wat is ervan de stropdassen geworden??

Dit is het resultaat , helaas geen foto op model zag ik. Zeker voor het giletje had dat leuk geweest. Maar het zijn een rok en gilet geworden uit de knippie. Er bij een basis tshirt ( gekocht) met een stoer borduurtje erop.
Het was even puzzelen, want hoe het rokje moest volgens de aanwijzingen vond ik het bij de naden erg dik worden, hoe ik het wou ging niet vielen de stropdassen uit elkaar, dus zo met de zigzag aan elkaar gezet.



groetjes


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee? Op naar de kringloopwinkel voor een paar "oude" stropdassen.

    Groetjes, Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat gaaf gedaan zeg!
    Ik zag dit idee ook maar heb me er maar niet aan gewaagd maar nu ik dit van jou zo zie vind ik het echt super...Mmmm misschien heeft mijn vader nog wel wat stropdassen die hij niet meer gebruikt ;)
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gelukt,
    heb het zelf ook in gedachten om te doen...
    Groetjes van Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen