donderdag 21 januari 2010

Ik kan "niet" breien.

Ik kan niet breien, nou ja ik weet wel hoe het moet, maar het eindigt bij mij nooit met een rechte lap. Meestal meerder en minder ik vanzelf, "mooie"kantpatronen gaan ook vanzelf.
Maar dit heb ik zelf gebreid, op een soort breiraam, waar je niet zomaar steken kan meerderen en minderen( lees laten vallen oid). Het lijkt op een soort punniken en gaat redelijk snel.Voor mensen die kunnen breien zal het niet handiger zijn, maar voor mij gaat het een stuk beter als gewoon op breipennen. Je schijnt nog van alles te kunnen breien, maar ik was begonnen met een sjaal en een muts erbij.
( was heerlijk warm toen het zo koud was). Ik had ergens mooie scheepjeswol gekocht voor heel weinig, om uit te proberen. Maar ik vind het goed gelukt. groetjes

2 opmerkingen:

  1. Jaaaaaaa, leuk toch, zo'n knifty knitter... Ik ga daar binnenkort ook eens verder mee aan de gang. Eigenlijk wil ik een ronde - leuk voor beenwarmers voor de meisjes...
    Succes,
    Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik had het niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden. En idd beenwarmers zijn ook een leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen