donderdag 27 oktober 2011

Lekker gebak.

Niet alleen weer heerlijk aan het naaien, maar ook weer aan het bakken.
Heerlijke theepot taart( is eigenlijk heel makkelijk), een herftstaartje.
Dit was een verzoek van mijn oudste een gitaart!
Zo groot had ik nog niet eerder gemaakt, maar toch aardig gelukt.
De hals was wat lastig omdat hij vrij smal was, maar de klankkast ging goed.
Er moesten bliksemschichten en rozen op.
Beetje groot uitgevallen, maar wel leuk om te doen.

Alleen ja die taarten zijn wel lekker, en leuk om te doen,
maar ja niet zo goed voor de lijn.
Dus we gaan maar extra fietsen ofzo denk ik.

1 opmerking:

  1. Waaw, een gitaartaart, daar zou mijn jongste wel van kunnen dromen...
    Bedankt voor je tip ivm etiketten, hoop niet dat ik 'm ooit moet gebruiken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen