zaterdag 29 september 2012

Lekker bezig geweest.

We zagen op de markt een leuk stofje om kussens voor op de bank van te maken.
En ik dacht thuis heb ik nog wel spijkerstof voor de achterkant, ook ik probeer de lappenberg te verkleinen, maar eenmaal thuis gekomen was de spijkerstof die ik had niet helemaal naar mijn zin.
Maar er lag nog wel een oude spijkerbroek, en die kleurde heel goed en vond ik ook wel heel stoer bij de route 66 stof.
Nu hebben we leuke nieuwe kussens op de bank, (nog maar 3 want heeft dochterlief 
heeft er ook 1 ingepikt :-) )



 Hier nog een portemonneetje van paardenstofje voor een partijtje, 
ook het enige paard wat ik had. 

4 opmerkingen:

  1. Super! Erg origineel, kan me wel indenken dat je dochter er eentje ingepikt heeft ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk, deze kussens. Ik ben zelf de laatste tijd ook veel bezig met het upcyclen van oude spijkerbroeken. Kijk maar op mijn blog als je zin hebt. http://mrs-busy.blogspot.nl/


    Groet,
    Mrs Busy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Klara,

    Leuke blog ! Ben gelijk volger geworden.
    En prachtige kussens voor op je bank, kan geloven dat dochterlief er al met ééntje weg is :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen